Flyttevask

Har du behov for en ordentlig utvask av boligen eller lokalet?

Vi tilbyr flyttevask til både private og bedrifter i Oslo og omegn.

  • Garanti på godkjenning
  • Rask og effektiv rengjøring
  • Totalløsning innen flytting og utvask

Grundig utvask

Enten om du skal flytte bedriften eller du skal flytte som privatperson skal det oftest utføres en grundig utvask. Flyttevasken krever en del arbeid noe som oftest fører til at det er mest effektivt og tidsmessig lurt å benytte renholdsarbeidere. Vi garanterer en godkjent utvask ved overlevering av boligen, så du kan være trygg på en smidig prosess.

I forbindelse med våre tjenester innen avfallshåndtering og flytting tilbyr vi flyttevask for å kunne tilby en totalløsning innen flytting. Dette er for å gjøre hele prosessen så enkel som mulig for våre kunder.

Gjennom å benytte vår flyttevask tjeneste slipper du å vaske selv, du slipper å tenke på hvor rent det er ved overlevering og du kan bruke din tid på det du vil.

Hva inkluderes i flyttevask?

Renholderne som har med seg alt av nødvendig utstyr for å kunne gjøre en fullstendig og grundig vask av lokalet eller boligen. Vår flyttevask inkluderer alt, utenom balkonger og boder.

Generelt i alle rom

  • Grundig støvsuging av gulv og tepper
  • Fjerning av alt støv
  • Vask av gulv
  • Vask av alle paneler, overflater og vegger
  • Vindusvask, både innvendig og utvendig der det lar seg gjøre uten lift eller stige.
  • Vask av alle lister, dører og håndtak

Bad

  • Vask av fliser, hyller, baderomsmøbler og toalett
  • Rens av badekar og dusj

Kjøkken

  • Rengjøring av vask, kjøkkenbenk og gulv.
  • Vask bak hvitevarer
  • Rengjøring av skuffer og skap
  • Rengjøring av hvitevarer

Hvordan det fungerer

Klikk på den du ønsker å lese mer om

Alt av avfall og søppel blir kjørt vekk til nærmeste gjenvinningsstasjon hvor vi sorterer og kaster avfallet der det skal. Når en flyttevask utføres er boligen eller lokalet oftest helt tømt for inventar, men på større eiendommer er det ofte nødvendig å kjøre vekk objekter som er på utsiden av boligen.

I bunn og grunn er flyttevask en grundig vask av lokale, leilighet eller hus. Noen hus eller lokaler krever mer enn andre, noe som gjør at flyttevasken må skreddersys. Det er også variabler som for eksempel om deler av boligen skal pusses opp eller rives.

Vi priser våre flyttevask oppdrag basert på antall kvadratmeter boligen eller lokalet er. Med 85 kr per kvadratmeter, er vi meget konkurransedyktig på flyttevask. Dette er grunnlaget til alle flyttevask oppdrag vi tar. Tilleggstjenester som bortkjøring av avfall kommer i tillegg til dette. Ta kontakt med oss, så kan vi komme med et presist estimat.

Vi tilbyr en rekke tjenester innen flytting, avfallshåndtering og utvask noe som gjør at vi kan lage avtaler med våre kunder hvor flere av våre tjenester er inkludert.

Flytteassistenten - Sevos AS har offentlig godkjenning som renholdsbedrift. Dette gjør at vi kan tilby rengjøringstjenester, forutsatt at vi ikke utfører renholdet selv. Dette gjør at du slipper å ha kontakt med flere aktører under flytting og flyttevask, du trenger bare å forholde deg til oss.

Ettersom regelverket rundt hvor ren en leilighet eller et lokale skal være ved utflytting, er utvasken ofte en kilde til uenighet. Dette er grunnet ulik oppfatning av reglene.

Hovedsakelig skal det være så rent at den som tar over eller flytter inn etter deg skal kunne gjøre dette uten å måtte foreta seg ytterligere rengjøring, men det er ikke presisert i lovverket hvor ren en bolig skal være.

Ved utflytting av leid leilighet eller hus står det i Husleieloven at det skal være ryddet og rengjort i samme stand som det var når du flyttet inn. Mange tolker det slik at de kan slurve ved utvasken ettersom det ikke var helt rent når de flyttet inn. Denne oppfatningen er feil, ettersom om du slurver og huseier må ta tak for å få leiligheten eller boligen rengjort etter at du har flyttet ut, kan det ende opp med at du får hele regningen eller at depositum holdes tilbake.

Ved salg av bolig gjelder Anvendelsesloven, den sier at alle rom skal være ryddet og rengjort ved overlevering av boligen.

Hos oss får du en garanti på at flyttevasken er gjort såpass nøye at det vil bli godkjent ved overlevering av bolig eller lokale. Dette gjør at du slipper å tenke på dette og hele prosessen blir så enkel som mulig for deg.

Spørsmål og svar

Når du bestiller flyttevask av oss må vi vite hvor stor boligen eller lokalet er i kvadratmeter, hvor mange bad og kjøkken det er. Om boligen har noen deler som krever ekstra rengjøring er det også viktig å opplyse om. Eksempler på dette er om det for eksempel har blitt røykt inne, skader på boligen eller andre spesielle forhold. Når våre renholdere ankommer boligen eller lokalet må de få tilgang og det må være helt tømt for inventar. De har med seg alt av nødvendig utstyr for å utføre flyttevasken.

Vår flyttevask tjeneste inkluderer vask av alt, til og med hvitevarer. Det eneste vi ikke vasker er boder og balkonger.

Garantien vi gir gjør at du slipper å tenke på om renholdet som blir utført vil bli godkjent av utleier eller personen som overtar boligen/lokalet. Dette betyr at om renholdet mot all formodning ikke blir godkjent, så vil vi ta dette videre og rengjøre på nytt uten ekstra kostnad. Dette gjør hele prosessen meget enkel for deg som kunde.
Hovedsakelig så benytter majoriteten av våre kunder seg av flytting og utvask, men det er selvfølgelig mulig å kun benytte oss enten kun til flytting eller flyttevask.

Vi streber etter å nå kundens forventninger og behov. Fra første eske som blir pakket til siste finpuss av flyttevasken er er gjort, er Flytteassistenten med deg. Ta kontakt i dag og kom i gang med en enkel og smidig flytteprosess.