Flytting

Flytting i Oslo og omegn.

Vi tilbyr

  • Pakking
  • Henting og levering
  • Flyttevask

Totalleverandør innen flytting

Våre tjenester tar deg fra bolig til bolig, lokale til lokale eller hus til hus uten noen mellom leverandør eller ugunstige priser. Våre medarbeidere er erfarne, sterke og klare for å nye oppdrag!

Fra første eske som pakkes til siste finpuss på utvasken kan vi stå for hele prosessen. Som godkjent renholdsbedrift og et langt renommé er vi en seriøs aktør innen flytting i Oslo.

Vi utfører flytteoppdrag hovedsakelig i Oslo men vi er behjelpelig, uansett hvor du skal flytte til. Ta kontakt i dag og kom i gang med flytteprosessen.

Dette må du tenke på

Klikk på den du ønsker å lese mer om

Uten hjelp til flytting kan prosessen bli dratt ut og kreve mer tid enn du først hadde antatt. Vi sørger for at flytteprosessen blir så smidig og enkel som mulig slik at du kan bruke tiden din på alt annet.

Etter avtale ankommer vi og ut fra hvor nedpakket inventar og løsøre er starter vi å fylle vår flyttebil med flyttelasset. Om du ønsker å bidra med å fylle vår flyttebil kan du godt gjøre det, men dette er ikke noe vi setter krav til. Om flyttelasset er pakket ned og markert trenger ikke du heller å nødvendigvis være til stede når vi henter flyttelasset.

Når vi leverer flyttelasset på den nye adressen kan vi plassere alt av inventar og flytteesker i ønsket rom. Om du ønsker å spare penger, så kan vi plassere alt på en plass, slik at vi blir raskere ferdig og prisen på jobben blir billigere.

Vi utfører flyttejobber hovedsakelig i Oslo og omegn, men vi er behjelpelig på å kjøre flyttelasset lengre avstander, uansett hvor du vil.

Vi tilbyr å kjøre vekk avfall og uønskede objekter som du ikke ønsker å ta med deg videre. Dette sorterer vi og kaster på nærmeste gjenvinningsstasjon. Om du har møbler eller andre objekter som har en annenhåndsverdi, setter vi det i gjenbrukshallen. Alt vi kaster for våre kunder blir resirkulert. Enten blir det brent for å hente ut varme eller at det blir materialgjenvunnet til nye råstoff til nye produkter.

Les mer om søppeltaxi her

En viktig del av å flytte er å pakke ned flyttelasset. Jo mer nedpakket flyttelasset er jo raskere og effektiv blir frakten og utpakkingen. Vi tilbyr pakking og organisering av dine eiendeler. Gjennom et system kan vi pakke alt og markere esker med hva de inneholder og hvor de skal plasseres. Dette gjør jobben vår enklere og din utpakking raskere. Vi fakturerer for antall esker og materialer brukt.

Vi tilbyr oppbevaring og lagring av det vi henter. Dette kan benyttes om du har mye ting som du ønsker å beholde, men ikke ønsker inn i din nye bolig eller lokale.

Å relokalisere bedriftens inventar kan være en omfattende jobb. Å få dine ansatte til å flytte inventar er ikke alltid en god ide. Vi tar på oss oppdrag for alt fra mindre til store bedrifter.

Når et lokale eller en bolig skal overrekkes til ny leietaker eller eier så er det krav på at boligen eller lokalet skal være rengjort. Som godkjent renholdsbedrift tilbyr vi våre kunder flyttevask. Vår flyttevask tjeneste kan skreddersys for å dekke rengjørings behovet for at lokalet eller boligen blir godkjent ved overrekkelse av boligen eller lokalet. Vår flyttevask inkluderer absolutt alt utenom boder og balkonger. Les mer om flyttevask her

Prising av flytteoppdrag

Vi priser våre oppdrag etter hvor lang tid vi estimerer at vi kommer til å bruke på oppdraget fra start til slutt. Her er det en rekke faktorer som vil styre prisingen.

Hvor langt flyttelasset skal kjøres, hvor mye som må pakkes ned og hvor nærme vi kan parkere flyttebilen til der flyttelasset er og skal, er alle faktorer som styrer tidsbruk og pris. Ta kontakt med oss, så kan vi gi deg et estimat på ditt flyttelass. 

Vi har ulike priser basert på hvor mange flyttebiler vi benytter og hvor mange medarbeidere som er med på å utføre flytteoppdraget.

  • 2 medarbeidere og 1 flyttebil
    1395.- inkludert mva per time.
  • 2 medarbeidere og 2 flyttebiler
    1850.- inkludert mva per time.
  • 3 medarbeidere og 1 flyttebil
    1950.- inkludert mva per time.
  • 3 medarbeidere og 2 flyttebiler
    2350.- inkludert mva per time.
  • 3 medarbeidere og 3 flyttebiler
    2850.- inkludert mva per time.
  • 4 medarbeidere og 2 flyttebiler
    2950.- inkludert mva per time.
  • 4 medarbeidere og 3 flyttebiler
    3350.- inkludert mva per time.

Tips til billig flytting

Vi er behjelpelig med å bistå med å pakke ned ditt flyttelass, men om du ønsker en så billig pris på oppdraget som mulig, så hjelper det å ha pakket ned løsøre og ting slik at de er lettere å frakte. Dette begrenser tiden vi må bruke på å pakke ned flyttelasset og kan kun fokusere på å flytte.

Markering på esker og poser som forteller hvilket rom eller sted det skal plasseres gjør det enklere for oss å plassere de der de skal. Dette sparer både oss og deg for tid.

Når alle eiendelene dine pakkes ned og flyttes, er det vanskelig å huske hvor de mest essensielle tingene dine er. Derfor er det lurt å pakke en starteske. I denne esken kan du ha de mest brukte tingene dine som noen fat, kopper, fjernkontroll, ladere osv. Dette gjør at du slipper å lete i flyttelasset etter noen få ting når flytteprosessen er ferdig.

Når du finner ut at du skal flytte er det lurt å ta kontakt med flyttebyrået du ønsker å bruke så fort som mulig. Dette gjør prosessen enklere for alle involvert ettersom det gjør at du får ordnet flyttingen på den datoen du ønsker. Dette gjør det også mulig å hente flere tilbud fra flere flyttebyrå slik at du kan få den beste prisen som mulig.

Å ha en plan for hvor flyttebilen skal stå gjør at vi kan jobbe raskere, noe som vil reflektere prisen. Jo nærmere vår flyttebil kan stå boligen jo bedre er det. Om du bor i et borettslag kan det være lurt å gi beskjed til bostyrer at flyttebilen vil bli plassert så nærme inngangen som mulig i gitt tidsrom.

Kom i gang med flytteprosessen i dag og ta kontakt med oss. Vi er klare til å ta på oss nye oppdrag.